"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, mai 03, 2016

I'm back...

Mă bucur că mi-am încărcat bateriile în zilele astea. Până la sfârşitul lui iunie, puţine vor mai fi ocaziile. 
Mă uit la ce-am reuşit să surprind aseară în fotografie: un ochi căprui...
Dar gata! Mâine-mi voi recupera jurnalul din perioada Sevilla şi, dacă însemnările nu-s prea puerile (deşi, Doamne, nici mature nu puteau fi!), o să mă-ncumet să le postez. Aşa, ca un remember la cote maxime a celor mai fericite clipe din viaţa mea de stelistă.
-------------------- 
Spre marea mea surpriză şi bucurie, TVR1 a transmis ceremonia aniversară a Steluţei mele. Chiar dacă a lipsit "Moţăţei" Ştefan Iovan- favoritul meu pentru totdeauna, emoţia m-a făcut să plâng. "Et in Arcadia ego"...
În fotografii sunt: Gabi Pele Balint,  Emerich Jenei, Miodrag Belodedici - neschimbat!, Adrian Bumbescu, Marius "Fiara" Lăcătuş ("Uite-acuş', uite-acuş', vă dă golul Lăcătuş!") şi  Tudorel Stoica, cred că cel mai emoţionat .