"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, aprilie 30, 2020

Nu, nu am făcut o fixaţie

din punctarea aspectelor nepotrivite din comportamentul unui tip pe care l-am votat. Numai el are obsesii, de la PSD până la anticipate. Acum are alta: pericolul maghiar... Oooffff... Mi-am exprimat părerea despre "Trianon 100", un proiect al guvernului Viktor Orban, lansat de multă vreme şi deloc în secret. E problema lor neconsolarea. Problema noastră era "România 100", proiect deloc interesant pentru KWY. Era în an prelectoral şi n-avea vreme pentru asta. El are obsesiile lui. Are mult timp liber, înseamnă... Mi-ar plăcea, fireşte, să-l folosească constructiv, că tot e un termen la modă. Care va fi concret viaţa noastră după "marele război împotriva covid 19"? Un licăr firav de speranţă trebuie argumentat, căci toate trec prin stomac...
Mi-ar plăcea să pot vorbi şi despre o educaţie online într-o Românie reală. Nu pot s-o fac, însă, şi nu din laşitate, ci din cauza durerii pe care o simt. Mă străduiesc, chiar mă străduiesc să fac ceva UMAN cu copiii mei, care au vârste de 6-7 ani. Ceva UMAN, spun, căci zâmbetele lor nu mai sunt cum au fost acum două luni. Îi cunosc şi mă doare cumplit.