"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, martie 03, 2016

STEAUA, LOVE FOREVER !

Pentru că azi jucăm cu Dinamo. Pentru că anul ăsta, pe 7 mai, se-mplinesc treizeci de ani de la acea noapte fantastică de la Sevilla, noapte-n care-am plâns şi-am urlat de bucurie. Pentru că Steaua e una din cele mai trainice iubiri ale mele:  HAI STEAUA !!!
*** Meciul a fost destul de bun, am fost deasupra adversarilor, dar ce ratări, Doamneee !!! Chiar dacă nu mai sunt la fel de pasională, tot am răguşit... Drăguţe au fost "încurajările" prietenilor mei... dinamovişti ! "Mihuţ, ce faci? Suspini? " - mă-ntreabă, prin SMS, un prieten al copilăriei mele, surprinzându-mă, astfel, prin gândul lui la mine. "Nu, zic, recit psalmi..." Adevărul e că, în timpul fiecărui meci important, mă trezesc slobozind nişte chestii care, în mod normal, nu-mi stau pe buze şi nu din cauză c-aş vorbi numai în figuri de stil.