"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, iunie 27, 2016

Smiling mood...

La Moisil am stat de la 7.00 până la 11.15, apoi am luat-o spre casă, preferând să străbat o bună bucată din drum pe jos. Nefericită idee, din cauza căldurii insuportabile, dar am supravieţuit. La un moment dat aud: "Mihaela, tu eşti?" M-am uitat în jur: era o doamnă scundă care-mi zâmbea larg. Cum eram sigură că trebuie să mă ştie, am salutat-o şi m-am aplecat s-o pup pe obraji. Nu, nu ştiam cine e şi nici nu bănuiam. S-a dovedit a fi o fostă colegă de la Chimie, mein Gott! Câţi ani sunt de-atunci! Nici nu vreau să-i număr... "Nu te-ai schimbat deloc, deloc!" mi-a zis. O fi cum zice ea. Mi-a fost colegă de an, nu de grupă şi nu ne-am întâlnit de la terminarea facultăţii. N-am stat mult la poveşti, căci se grăbea. Mi-am continuat drumul repetându-mi că ar trebui să port ochelarii pe stradă, deşi nu mi-ar folosi prea mult. Nu stau grozav la capitolul memorarea chipurilor... Noroc că "mă văd", LOL.