"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, iunie 28, 2016

Draga mea matrice...

Prea multele emisiuni despre numerologie vizionate m-au determinat să-mi calculez matricea personală. Of...
Am constatat că cei patru de 1 mă arată ca având o forţă psihică foarte mare, calităţi reale de lider, ambiţie şi voinţă puternice, dar şi foarte multe idei... Cică e posibil să nu le finalizez pe toate sau să-mi restartez viaţa de mai multe ori. De 4? We'll see...
Am trei de 2: mă implic cu pasiune multă în tot ceea ce fac...
Un 3: succesul vine doar după munca aia multă.
Niciun 4: nu m-am născut cu abilitatea comunicării, în mod cert. Probabil că munca pe care-o fac, însă, mă determină să lucrez continuu la acest aspect.
Niciun 5: o, da! Cel mai mare critic al meu sunt eu însămi. Nu ştiu dacă e bine să trăieşti în permanenţă cu dorinţa de autodepăşire. În orice caz, nu e comod.
Un 6: sunt stabilă, capabilă de ataşamente puternice.
Doi de 7: iubesc oamenii necondiţionat.
Niciun 8: nu ştiu să fac ce trebuie, când trebuie. Zic că aici pot lucra...
Trei de 9: creativitatea e la ea acasă!
Şi-acum, o Miha cu bretonel... Are trei ani poza asta. Mi-a surprins, însă, aerul de visătoare, LOL.