"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, iunie 16, 2016

Shopping... Adorabilă îndeletnicire !

Azi m-am dus să-mi schimb cardul şi am constatat că a rămas singurul act oficial, dacă-l pot numi aşa, în care sunt încă "doamna H.", deşi, acum doi ani, le-am dat toate actele care dovedeau schimbarea numelui. Nu m-am supărat. Apoi, împreună cu colega mea Emilia, ne-am dus la shopping. Nu la Mall. Nu găsesc acel loc atrăgător din punct de vedere vestimentar, asta după câteva experienţe. Am luat-o spre Modex. Doamnele de acolo sunt drăguţe şi niciodată nu plec fără să las o sumă bună, dar marfa e pe gustul meu şi nu numai. De data asta aveam nevoie de o cămaşă nouă, ceva între elegant şi casual, căci în 24 se pensionează trei colege şi ne-am gândit să le facem o surpriză, la un restaurant. Nu era cazul să mă îmbrac ca la nuntă. Cum niciodată n-am haine destule, normal, aveam nevoie de ceva nou, asortabil la o pereche de pantaloni negri tip pană, potriviţi cu  tocurile de 13. Aşa m-am vizualizat încă de acum două zile: pantaloni negri, o cămaşă cambrată, într-o culoare plăcută, tocuri, păr întins cu placa... Cum ştiu demult ce vreau şi ce-mi stă bine şi ce mă scoate în evidenţă, nu mi-a fost greu să aleg. Culoarea? Verde - albăstrui, potrivită părului meu blond. LOL
Apoi ne-am dus la o terasă. Emilia a vrut neapărat să-mi facă cinste. Am băut un frappe, no sugar, am fumat câteva ţigări de căciulă, apoi fiecare a luat-o spre casă. Cum niciun taxi nu mi-a apărut în cale, am luat firul. La coborâre, am dat nas în nas cu vechea mea prietenă şi fostă colegă, Liana (până anul trecut directoarea unuia din renumitele licee timişorene). "Mihaaa !!! M-am gândit la tine în ultima vreme !" Apoi ne-am dus în parc şi-am povestit vreo două ore, despre domnul H., despre mine ("Trebuie să uiţi!"), despre ea, timp în care ai mei m-au sunat şi m-au tot sunat... Nici n-am auzit telefonul. S-au panicat. Aşa-i când eşti iubită peste măsură...