"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, iunie 30, 2016

Asta fuse

Am fost la Moisil două zile. E pentru a doua oară când mă implic în aşa ceva, chiar dacă doar cu statutul de observator... Mă rog, aşa-l numesc eu.
În anii trecuţi, cineva mi-a interzis categoric astfel de activităţi, considerând că sunt sub demnitatea sa şi statutul meu. Sau invers? În fine... Dacă în 2011 l-am anunţat, acum n-am făcut-o şi nu-mi fac griji că s-ar putea să afle. 
Copiii cred că m-au plăcut, căci am căutat să le mai iau din emoţiile evidente prin zâmbetul meu larg şi prin cuvintele calde. Subiectele? N-am apucat să văd decât un A.E.Baconsky (să mă ierte bunul Dumnezeu, dar l-am întâlnit atât de des în manualele tatălui meu, încât mi s-a întipărit în minte drept un poet comunist...) şi acel grafic care nu mi s-a părut deloc interpretabil.