"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, iulie 03, 2016

Un "sfert" de infarct...

Joachim „Jogi” Löw... Un Vărsător nonconformist la cârma echipei de fotbal a Germaniei. Wunderbar !
Aveam, recunosc, temeri înainte de confruntarea celor două mari echipe, pentru că Italia este, totuşi, Italia, dar nu mă gândeam că se va ajunge la penalty-uri... Îmi place Germania şi este favorita mea, dar am văzut şi echipe cărora determinarea le-a conferit o forţă fantastică: Ţara Galilor şi Islanda... 
"Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt"... Ich weiß nicht. Să văd următorul meci... Recunosc că tare mi-ar plăcea să fie cu Islanda.
........................
Da, chiar dacă sună dureros, noi am avut una din cele mai jalnice echipe, dacă nu cea mai jalnică, deşi am luat, totuşi, un punct. Mă refer în primul rând la atitudine. Pot arunca unii şi alţii cu câţi bolovani vor în Pere Poulet, dar realitatea e una singură: însăşi calificarea a reprezentat o performanţă.