"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, iulie 14, 2016

15 iulie 2012: "Multe trec pe dinainte, în auz ne sună multe..."


M-am trezit dimineaţă cu vestea despre masacrul din Franţa. Despre noul masacru. Bomba cu ceas ticăie chiar în inima Europei... Din cauza groazei pe care-am început s-o simt şi eu, nu pot scrie altceva. Dar groaza este cea mai puţin de preferat în astfel de momente, ştiu asta. Groaza paralizează raţiunea...
------------
Mi-am amintit, însă, că acum patru ani, Timişoara - cel puţin o parte din ea- vibra la discursul lui Crin. Impecabil orator! Vibra, însă, şi din cauza speranţei... Speranţă de care s-a ales praful nu neapărat din cauza invalidării demersului organizat, ci şi din cauza ulterioarei impotenţe a politicienilor. Şi da,  "găozarul" pare astăzi mai viu ca oricând...