"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, iulie 12, 2016

Cine se-aseamănă...

Aveam de gând oricum să întrerup seria postărilor dedicate unuia dintre poeţii mei suflet, dar mi-era greu să scriu câteva cuvinte despre păţania unui tip frumos de felul lui, cred că şi destul de inteligent, dar căruia o "scăpare" a tinereţii se pare că-i va afecta multă vreme cariera politică. Eu i-aş fi dat o şansă, dar voi scrie într-o altă zi despre acest subiect.
Să privim imaginea... Prietenul meu - virtual - DD era de-a dreptul scandalizat, ca vechi şi teribil de fidel apărător al domnului de la pupitru. Acum, din câte văd, face haz de necaz: dacă au dat cu roiu' antipaticul ăla de Nicolicea et. Co, e pentru că s-au temut de deratizare... Ooof, ooofff... Acelaşi lucru l-am auzit şi din gura idolului său, e drept că mai elegant formulat.  De data asta am râs: cei doi din preajma lui provin chiar din miezul PSD-ului, ca să zic aşa... Memoria mea încă mai funcţionează.
Ce i-am zis lui DD? I-am zis că mi se pare o asociere perfectă, căci întotdeauna se adună cine se aseamănă... 
Orice alt comentariu din partea mea ar fi o pierdere de vreme, dar nu din cauză c-aş minimaliza importanţa manevrei. Am să caut, totuşi, postările despre unul dintre cei prezenţi la această declaraţie de presă. Trebuie să le şterg şi să uit că, acum vreo 8 ani, chiar am crezut în el.