"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

vineri, iulie 15, 2016

Numerologia...

este noua pasiune a verii, pentru mine... M-au molipsit emisiunile în care numerologul M.V. adună şi reduce, şi reduce... 
Well, am Cifra Destinului 2, deşi provine dintr-un 11, Calea Vieţii 11/2 "Vizionarul" + "Prietenul" (direcţia vieţii: idealist,original,  visător, vizionar, deschizător de drumuri, cooperant, adaptabil, mediator... o fi? LOL), Numărul Destinului 7 (talente, abilităţi, ţeluri), "Spiritualul" ("căutătorul de adevăr", mein Got! Cam aşa mă manifest... "trebuie să-şi dezvolte spiritul organizatoric"- o, da! "marea provocare este să-şi facă prieteni, să se căsătorească... " - no comm, lol), Dorinţa Inimii 6 (aşa acţionez), "Responsabilul" (wow! Trebuie să învăţ să accept iubirea, nu doar s-o ofer...), iar Numărul Personalităţii (modul în care mă percep ceilalţi) este, VAI!, 1, "Liderul" ("minte, trup şi spirit puternic." Restul se subînţelege.) ... 
Fireşte că am citit fiecare explicaţie oferită de un anume site. Tot acolo i-am trimis, pentru explicaţii doar, pe toţi prietenii mei virtuali care m-au rugat să le fac şi lor calculele... Da, am reuşit să molipsesc, la rându-mi, LOL. 
Site-ul cu explicaţiile se găseşte tastând "introducere în numerologie - Andrei Stîngă". Merită !