"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, iulie 26, 2016

Inima Daciei bate încă!





"Ploua cu vise peste noi
Şi fulgerau străvechi dorinţi,
Tuna ca-n vremea de apoi:
Să nu te mint, să nu mă minţi..."

(Pavel Coruţ - "Să vii ca o părere...")
-----------------
Experienţa Sarmizegetusa a fost unică .  Habar n-aveam că nu e voie, dar am făcut-o: preţ de câteva minute, m-am întins pe iarbă, am făcut pentagrama şi-am şoptit incantaţia lui Zalmoxe... De ce să mint? Am simţit energie. Nu câtă aş fi vrut sau câtă aş fi sperat şi nu ştiu dacă din cauza interdicţiei care a limitat timpul sau din cauză că încă n-am împlinit (şi nu îndeplinit) cerinţele. 

"Nu uita, lumina pentagramei magice este iubirea. Dar, ca să o faci strălucitoare, trebuie să ajungi la esenţa pentagramei, iertarea." 

În mod ciudat, tot ce-a urmat a fost ca o transă...