"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, aprilie 10, 2016

STEAUA vs Dinamo 1 -1



Cineva mă întreba, acum ceva vreme, dacă mai există STEAUA. N-a fost o întrebare răutăcioasă, pur şi simplu se gândea la denumirea oficială a clubului, la siglă, etc. Din păcate, toate astea s-au pierdut în timp şi nu-l condamn exclusiv pe Jiji. 
Dar STEAUA, adică acel spirit de învingător, va exista mereu. Ce scrie pe şapca mea? F.C.S. Adică LOVE FOREVER.
--------
O repriză ok, cu un rezultat favorabil, chiar dacă în urma unui autogol. Dar... iar "recit" psalmi... Nasol! Singurul gol stelist a fost marcat de un câine roşu!
 Chestia asta mi-a fost făcută cadou de către o bună prietenă, stelistă şi ea. Deşi pare puerilă, pe bune că mă reprezintă. Sau măcar o parte din mine: copilul care încă mai sunt şi-o spun cu bucurie, fără a dezvolta subiectul...