"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, aprilie 09, 2016

Probabil că orice-aş scrie...



desigur, decent, nu va întrece - la numărul de vizualizări zilnice - postările cu teme istorice. Reiterez: mă bucură faptul că mai există oameni interesaţi de îmbogăţirea minţii şi-a sufletului. Simt că asta mă obligă aici, pe blogul meu.Pe blogul meu, creat într-o iarnă şi doar pentru că altfel nu puteam comenta pe blogul unui tip din politică pentru care şi azi am o oarecare admiraţie. Nu, nu e vorba despre M.D.G., oricât de ciudat ar părea. Ani la rând nu mi-am luat în serios postura de blogger şi nici acum nu mi-am schimbat prea mult optica. Nu puneam etichete la postările mele, nu m-am "legat" de alte bloguri, cu intenţia de-a-mi creşte traficul; nu scriam decât cu multă prudenţă despre ce mă preocupa atunci, politica, practic îmi doream să trec neobservată în urma unui search...
Dar toate au trecut, iar vara e lungă... Cine ştie cine sau ce mă va incita? Attila? Cred că am rămas încă cu imaginea lui Gerard Butler în minte, LOL. Hunul era nasol de tot... Dar ce triumf !