"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

miercuri, august 17, 2016

Ooofff...

Am din ce în ce mai puţină energie pentru a citi o carte. Fără a face chestii spectaculoase, deşi pentru mine, leneşa proverbială, chiar sunt, am ajuns să merg la sală zilnic... Când mă-ntorc, fac un duş şi sunt KO. Totuşi, azi mi-am luat şi mie ceva din Mall: o carte pe care trebuia demult s-o citesc, dar n-a fost să fie. Acum mă uit la ea. Chiar vreau... Dar nu mă pot concentra. Sper s-o fac sâmbătă, chiar am nevoie de ceva pentru minte. În ultimele două săptămâni n-am citit decât "Fifty Shades...", o lectură care nu mi-a-mbogăţit cu nimic spiritul şi nici nu mi-a lărgit orizontul cunoaşterii. Când mă gândesc câte planuri îmi făcusem pentru vara asta! Din "Filosofia greacă în texte alese" n-am apucat să citesc decât până la Petron din Himera. Ruşinoooss!!!