"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, iunie 08, 2009

Duminica "surzilor"...




Sunt convinsă că am fi avut câştig de cauză şi în cazul unei prezenţe mai numeroase la vot. Am prezentat cea mai bună echipă, doar. Totuşi, duminica asta n-am mai văzut cozi în faţa secţiilor de votare. Indiferenţă? Refuzul de-a fi..."complice"(nouă "ipostază", pare-se)? Câţi, oare, dintre cei care se-mpăunează că n-au avut cu cine să voteze chiar au avut răbdarea să parcurgă listele propuse de către partidele competitoare? Chiar n-au avut cu cine să voteze? De ce? Doar pentru că aparţineau celor trei roze sau săgeţii albastre? În afara ţării fiecare dintre ei este dator să apere interesele noastre, aşa că acolo, la Bruxelles...ar fi fost DOAR români! Nu vreau să mă gândesc la..."excepţii".
Prin urmare, eu cred că refuzul de-a-ţi exercita un drept constituţional, pretextând motive puerile, nu denotă nimic altceva decât laşitate. Iar dacă după ce i-ai lăsat pe alţii să decidă şi pentru tine te-apuci să-ţi manifeşti zgomotos şi nemulţumirea de-a nu se-ntâmpla ceea ce tu vrei, atunci...atunci...laşitatea ta devine obrăznicie fără margini...
Atâţia "surzi" au existat duminică! A fost alegerea lor...

2 comentarii: