"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, iunie 14, 2009

DIRECTIVĂ MAJORĂ: Ioaneee!!! "Ţara"(care ţară???) te vrea prost!!!

We don't need NO EDUCATION???
@
Can you remember? Can you? Try...


Confucius - filozof chinez care a influenţat decisiv gândirea asiatică.



Alexandru Macedon,

cunoscut sub numele de Alexandru "cel Mare" - a fost unul dintre cei mai mari strategi şi conducători militari din istorie, ce a contribuit substanţial la răspândirea culturii elene în întreaga lume.


"Sunt dator tatălui meu pentru că trăiesc,

dar PROFESORULUI meu

pentru că TRĂIESC BINE."


ThE TeAcHeR, his TeAcHeR, was...
ARISTOTEL (384 - 322 B.C.)


George Călinescu (1899 - 1965) spunea despre Nicolae Iorga că a jucat în cultura românească, în primele decenii ale secolului XX, "rolul lui Voltaire".
Gloata...Gloata poate fi uşor manipulată... Gloata...Întotdeauna are conducătorul pe care-l merită...

Pe un alt blog, în toamnă, scriam despre nevoia de educaţie, despre nevoia de cultură...
De data asta, însă, voi fi "scumpă" la vorbă...Doare...Doare...Şi asta nu pentru că eu m-am numărat printre cei cărora le-a fost tare drag şi tare uşor să-nveţe...


"Nu este mândru cel ce trăieşte decât în măsura în care ştie să moară!"

* MAREŞALUL*

" CEAHLĂUL" literaturii române, Mihail Sadoveanu (1880 - 1961),
îşi va aminti toată viaţa de cel care i-a dăruit "cheia" cunoaşterii,
Domnu' Trandafir ( învăţătorul Mihai Busuioc)...


...I-a învăţat să creadă în trecut...I-a învăţat, adică, ISTORIA...

Ce credeţi, le-o fi vorbit despre DECEBAL??? Istorie antică??? Se poate???

***
Şi-acum, după toate-acestea, copiii noştri sunt

îndemnaţi să-şi caute "învăţătura" pe Net...Hi5? Sau...?

M O D E L U L :

" ...Hă-hă-hăăă...Eu n-am fost premiant, dar uite unde am ajuns!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu