"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

miercuri, iunie 17, 2009

Jos pălăria, DOAMNĂ!!!

Am admirat eleganţa în exprimare a unei DOAMNE, încă o dată, în faţa sictirismului uşor golănesc al celui impus, în 2004, şi nouă, celor care facem parte din "cealaltă Românie"(cea..."comunistă, bolşevică, incultă,etc."), de către portocaliii obraznici şi însetaţi de "sânge"...
Am avut onoarea şi bucuria s-o cunosc pe DOAMNA MINISTRU, s-o ascult şi să-i vorbesc. Tocmai de aceea îmi pare nespus de rău că trebuie să suporte vorbele grele ale unui marinar care încă se mai crede la timonă, confundând ţara cu propria-i navă. Îmi mai pare rău că DOAMNA este lăsată din nou singură, ca în urmă cu şase ani...
N-am să comentez acum nimic legat de sistem, ci doar atât: e o obrăznicie să emiţi judecăţi de valoare despre fapte, stări sau persoane, mai ales dacă vii din afara sistemului şi dacă niciodată nu ai fost altceva decât un "tolerat" al acestuia...N-am să comentez nici motivele care-l "mână în luptă" pe "ales", din prima zi de mandat...

***P.S.1* În ceea ce mă priveşte, eu am o vorbă: "Dumneata n-ai şcoală câtă vacanţă am eu!" Diferenţa de educaţie, de inteligenţă şi de cultură dintre cei doi este atât de mare!!!
***P.S.2* "Mult-iubitul şi stimatul" a mai "atacat" o DOAMNĂ, liberală...Se pare că face alergie la DOAMNE...

2 comentarii:

  1. Oameni de caracter isi vor pastra intotdeauna crezul si caracterul nepatat. Indiferent de caile pe care ii va purta viata, vor ramane meru oameni adevarati si fermi, care nu vor renunta niciodata le verticalitate si bun simt. Asta inseamna in primul rand cei 7 ani de acsa, si o educatie aleas! sunt printre noi oameni adevarati, carora le pasa...in primul rand pentru semeni lor...si deabia mai apoi se gandesc la propria persoana. Trecem pe langa ei de multe ori nepasatori... fara sa/i observam sau macar sa/i luam ca pilda...pentra a invata de la ei...macar, ce inseamna bunul simt! Preferam sa ascultam manele, sa ne petrecem veacurile prin cluburi...sau privind la OTV...in loc sa citim o carte, sa ne bucuram de lucrurile marunte sau pur si simplu cand trecem pe strada, sa ne oprim din mers si sa privim la oameni din jurul nostru...sai observam...si sa incercam sa vedem dincolo de aparente...pentru ai putea intui si a le putea intele suferinta din suflet a celor carora soarta lea oferi mai putin... Sa ne oprim, sa yabovim cu noi o clipa pentrua a ne intreba...incotro ne indreptam in goana asta...? de ce nu putem fi mai buni si mai blanzi cu noi insine...si mai ales cu cei de langa noi... Viata trece nemiloasa pe langa noi...trece inperceptibila ...si ne trezim ca ni s-a scurs printre degete... A trecut fara ca macar sa fi invatat sa ne bucuraam de lucrurile marunte...de o floare, de un fir de iarba, de zambetul unui copil, de o pereche de batranei care tremurand si tinunduse de mana trec pe langa noi...cu fete senine dar brazdate de vreme...bucurosi ca se au unul pe celalalt! Noi vom trece mai departe, nepasatori orbiti de goana vietii indreptandu-ne catre nicaieri...fara ca macar sa stim ce cautam ina asta viata...fara ca macar sa fi invatat macar cum sa iubim!!!
    K.S

    RăspundețiȘtergere
  2. ca om politic nu as face aprecieri asupra ministrului educatiei, dar ca intelectual, prof.univ.dr.ing., decan sau ce functie are acum la Poli, parca rector, e pacat ca ,,s-a lasat'' garantata de Marean, asta l-ar gira si pe Kant sau Hegel, baieti de treaba...cu potential...

    RăspundețiȘtergere