"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, iulie 09, 2020

Instagram

În decembrie 2018 mi-erau închise definitiv două pagini de Facebook. Motivul? Fusesem raportată (nici nu știam, pana atunci, de asta) pentru "furt de identitate". Erau pagini din 2009. Câțiva ani făcusem politică acolo, elegant, dar făcusem. Mă contrasem cu toți susținătorii lui Băsescu de la acea vreme (2008 - 2011). Dar nimănui nu i-a trecut prin cap să mă "raporteze". Tot ce am postat între 2011 și 2018 viza doar cultura și educația. În fine.
Acum vreo săptămână, singurul meu cont de Instagram a fost spart. Nu mi-a venit să cred! Nimic din ce postam acolo nu era nelalocul lui, nu îmi dau seama cui puteam să-i stârnesc curiozitatea. Nu am reușit să îl recuperez. Astă-seară am văzut că a fost închis, căci normal că am urmărit să văd ce se întâmplă.
Ooofffff... Am decis să nu-mi fac alt cont.