"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, iulie 19, 2020

20 iulie: MY HEART


"Sunt un om liber
Adică
Nu-i este nimănui
Milă de mine.
Nu mi-am dorit
Această libertate
Dar o păstrez
Şi mă laud cu ea.
Sunt un om liber.
Nu permit nimănui să-i fie milă de mine.
Şi sunt
Şi mai liber decât credeam
Nici n-am cui permite
Să-i fie milă de mine."

ADRIAN  PĂUNESCU
(20 iulie 1943 - 5 noiembrie 2010)
-------------------------------------------------

"Puterea - un sentiment inegalabil... dincolo de conştiinţă şi adevăr... cea mai mare dintre iluzii.. pentru că te ajută să uiţi."
ALEXANDRU CEL MARE
(20 iulie 356 î.e.n. - 10 iunie 323 î.e.n.)
-------------------------------------------------
"Cât timp va rămâne un soldat și un drapel român, eu voi rămâne alături de el, oricare ar trebui să-mi fie soarta.” 
Un om cu un destin de excepție, căci ce poți dărui mai măreț unui popor decât un Vis împlinit?

 "Ceea ce strămoşii noştri au visat, ideea pentru care generaţiile trecute au suferit şi au lucrat, idealul pentru care toată suflarea românească a nădăjduit, iar ostaşii noştri şi-au vărsat sângele, azi a devenit un fapt îndeplinit. Azi, Mama România poate strânge pe toţi copiii la sânul ei. Basarabia şi Bucovina, cele două fiice răpite, s-au întors una după alta la casa părintească; iar Ardealul, frumosul leagăn al poporului român, de unde au descălecat întâii voievozi ai Ţărilor Româneşti, a votat astăzi la Alba Iulia Unirea cu Regatul Român. Salutând printre noi pe solii din ţările româneşti, care ne-au adus din partea fraţilor lor aceste bune veşti, să-mi fie îngăduit să aduc prinosul meu de adâncă şi nepieritoare recunoştinţă poporului meu şi tuturor bărbaţilor cu iubire de neam, care în patriotismul lor cald, cu sfatul lor chibzuit, cu voinţa nestrămutată, m-au ajutat pe mine şi ţara să putem înfăptui visul nostru milenar... "
FERDINAND I, REGELE ROMÂNIEI  MARI
 (24 august 1865 - 20 iulie 1927)