"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, iulie 20, 2020

Disperare și dezgust

Mă disperă să văd postări despre personaje penibile, evident "obosite" de câtă "luptă" au dus din 10 martie încoace... Atunci când singurele tale arme de convingere sunt rățoiala agramată, amenințările, etichetările  tuturor celor care nu pot fi de acord cu ce spui, de altfel tu însuți  demonstrând că nu ești, pe bune că ar trebui să îți vezi de treabă undeva, în munți, unde e liniște...
P. S. În 2012 am citit de cinci ori o lege în care nu se prevedea "desființarea SMURD", dar Boc trebuia să cadă iar un personaj trebuia să ajungă "erou național"... E mișto să vezi cum azi pedeliștii stau încolonați în spatele celui cărora le datorează toate eșecurile din acel an, dar mai ales pieirea partidului... Mișto de tot! Aș râde, dacă n-ar fi și cu prețul ultimelor luni din viața mea.
P.P.S. A merge pe mâna unui "erou național" expirat, căruia îi datorezi desființarea ta ca partid politic, mi se pare o prostie strategică fără margini. Orice om inteligent știe că nu poți folosi aceeași rețetă a succesului la infinit. Mă refer la "rețeta USL".