"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, iulie 21, 2020

Iată de ce: "Cine seamănă vânt, culege furtună."

Un text excelent, preluat de pe FB și scris de un tip care mi-a demonstrat, de-a lungul anilor, că e consecvent cu sine însuși. 
Cornel B. :
"Fără a fi vreunul care nu susține măsurile minime de protecție (ba din contră și nu pentru că cineva îmi cere să fac asta, ci pentru că așa e civilizat și recomand tuturor să le ia) nu pot să nu constat disperarea conducătorilor noștri " că lumea nu îi ascultă". Mă distrează că nici măcar nu înțeleg de ce poporul nu îi ascultă, nu îi urmează.
Dar, pentru că sunt bun la suflet și vreau să ajut, le reamintesc eu principalele motive pentru care s-a ajuns aici:
1. Raed Arafat, pe tine nu te va mai asculta nimeni, niciodată, pentru morții din Apuseni, de la Colectiv, din Lacul Siutghiol și pentru Alexandra. 
2. Ludovic Orban, pe tine nu te ascultă nimeni pentru că tu, în plină stare de urgență, când noi toți eram vânați de poliție să stăm în case și să respectăm măsurile, te-ai pozat la șprițuri cu gașca, în guvern.
3. Nelu Tătaru, pentru că lumea a văzut că ai profitat de necazul oamenilor cu pandemia și ai făcut bani din boală, la asta adăugându-se angajarea, tot acum în pandemie, a tuturor neamurilor tale neadormite în guvern.
4. Marcel Vela, pe tine nu te ascultă lumea pur și simplu pentru că au văzut că ești un prost. Cu geacă, dar tot un prost.
5. Klaus Iohannis, nu te mai ascultă lumea în primul rând că ești la ultimul mandat, tu nu mai ai viitor, ai doar trecut."