"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

miercuri, iunie 10, 2020

♥️Tomorrow is another Day♥️

Sunt mulți anii de când am citit povestea lui Scarlett O'Hara și Rhett Butler... Eram copilăroasă, îndărătnică, era normal să mă îndrăgostesc de-un personaj atât de pasional și care emana masculinitate prin toți porii precum Rhett. Da, nu avea capul doldora de cărți citite... Nici nu conta asta.
Mi-ar fi plăcut un final fericit, dar m-am ales, ca toți cititorii, de altfel, doar cu promisiunea unei zile noi în care ambițioasa Scarlett va face tot posibilul ca să-și recâștige iubirea pierdută.
Orgoliile merg mână în mână cu pasiunile, dar decât o viață lungă și seacă, prefer una scurtă, dar plină. Asta nu m-a-mpiedicat, însă, niciodată să visez la ceva complet. Nu știu ce final mi-aș fi dorit pentru cei doi, altul adică decât cel sugerat de autoare. Împreună pentru totdeauna? Cred că da, dar la fel de pasional.