"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, iunie 07, 2020

8 iunie

Un gând se îndreaptă către tine, singurul care ai avut încredere în mine, în fond.  Nu a fost zi în care să nu mă rog pentru sănătatea ta, mai ales în vremurile astea, pentru că ai multă nevoie. 
La mulți ani! O parte din mine îți va fi mereu recunoscătoare pentru generozitatea ta, pentru faptul că m-ai îndrumat să scriu despre ceea ce îmi place, pentru minunatele noastre discuții filosofice, istorice, pentru că ai fost mândru că mă ai alături, pentru toți oamenii mari pe care am avut ocazia să-i cunosc, lângă tine fiind, dar nu ca un obiect de decor. Restul, am dat demult uitării.
Nu știu dacă am devenit ceea ce sperai pentru mine. Știu doar că mă străduiesc în fiecare zi să demonstrez că nu m-ai ales la întâmplare, acum două decenii. Ai fost singurul bărbat care a văzut în mine și altceva decât un chip frumos și-un partener agreabil de discuție. Mi-ai dat un nume. Au fost mulți cei care m-au întrebat de ce. Tocmai de-asta, pentru că mi-ai dat o șansă, pentru că ai vrut să mă cunoști pe Mine.
Dumnezeu să te aibă în paza Sa!