"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, martie 26, 2020

Jurnal de război (1)

Filosoful Bias a lăsat posterităţii o vorbă: "Omnia mea mecum porto."
Viteaza de mine îşi dorea  mereu să ducă învăţătura din cărţile citite. Aaahhh... Dar femeia care sunt parc-ar vrea s-o ia şi pe Raluca, coafeza cu mâini de aur! :))))) Da. Azi m-am ocupat singură de lungul meu păr, după aproape patru ani de vizite săptămânale la coafor. Durere! Părul mi-e rebel precum firea! :)))) 
Nu m-am ţăcănit deşi, cu-atâta presiune psihică din media, nici nu ar fi de mirare. 
Mă întreb cum s-or fi descurcând frumoasele care intră ele însele într-un salon şi ies divele care-mpânzesc reţelele sociale. Grea viaţă trebuie să aibă-n perioada asta. Eu, măcar, numai cu părul vâlvoi o să am treabă. Şi cu alertele de pe numeroasele grupuri de pe Whatsapp. Grupuri intelectuale, didactice... Nimănui pare să nu-i pese dacă suntem bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu