"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, ianuarie 08, 2017

"La femeia prost îmbrăcată îţi aminteşti haina. La femeia bine îmbrăcată îţi aminteşti persoana." Coco Chanel ( + 10 ianuarie 1971)

Eu cred că nu există femei urâte, ci doar neîngrijite. Evit să spun prost îmbrăcate, căci nu am expertiza acestei revoluţionare a modei feminine. Am îndrăznit să îmbrac o singură dată o creaţie  Chanel. De ce spun îndrăznit? Pentru că sunt disciplinate, impun o anumită atitudine, cel puţin aşa cred eu. Ori firea mea este mai degrabă rebelă... N-am putut renunţa la dezordinea studiată a părului meu, dar pot spune, cu mâna pe inimă, că m-am comportat la înălţimea aspectului dat de ţinută, chiar dacă pentru câteva ore doar.
În rest, pe bune că-mi place să fiu femeie. Sau, mai bine zis, feminină... Chiar şi atunci când fumez în locuri mai puţin elegante, lol. 

BONUS:

"Să fii femeie şi spirit în acelaşi timp, să-ţi păstrezi intacte toate izvoarele pasiunii şi ale senzualităţii, dar să le ghidezi prin inteligenţă, prin nuanţe, prin fantezie..." (Mircea Eliade,Huliganii")