"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, noiembrie 17, 2016

Arta de a fi femeie

În cei 7 ani şi jumătate de FB am intrat, în 99% din cazuri, în tot felul de grupuri, fără voia mea. Periodic, le identific, le cercetez şi, fireste, ies din ele.
 Azi am aflat că fac parte şi din grupul "Arta de a fi femeie"... Ce să mai zic? Încă n-am intrat pe acea pagină ca să văd dacă e vorba despre tehnici gen Kamasutra, lol, sau doar despre siropoase cugetări despre iubire. O întrebare, însă, mi-am pus: te poate, oare, învăţa cineva să fii FEMEIE? Privind în timp, se pare că da. Mă refer la educarea hetairelor, gheişelor, cadânelor... Dar câte din ele aveau şansa s-o şi demonstreze ? Tot istoria spune că prea puţine, cele mai multe sfârşeau în uitarea celor pentru care erau meticulos pregătite... Ooff... Din punctul meu de vedere, cred că fiecare dintre noi ştie şi poate fi FEMEIE, dar numai alături de cel potrivit. Întotdeauna, alături de bărbatul potrivit se declanşează în fiecare femeie instincte nebănuite. Atunci totul devine artă. Asta cred eu. Cred că o femeie se transformă în FEMEIE atunci când iubeşte şi este iubită. Da, femeie te naşti; în FEMEIE te transformă dragostea ... Când atingi simultan mintea, inima şi trupul unui bărbat, eşti FEMEIE...
Presupun că dacă mi-aş întreba  prietenii bărbaţi ce înţeleg ei prin sintagma asta, mi-ar răspunde ceva cu trimitere la arta sexuală, ca să nu spun concret. Nu m-ar dezamăgi. Bărbaţii nu judecă decât în cazuri de excepţie cu altă parte anatomică decât cea uzuală.Un amic virtual s-a întrebat de ce, oare, nu există pe FB şi un grup numit "Arta de a fi bărbat". Bună întrebare! Şi iar dacă ar da tot ei răspunsul, ar fi la fel de rezumat la performanţe de budoar...Dragii mei bărbaţi, nu mai inversaţi dictonul "Non multa, sed multum"... 
------------------
P.S. Postările sunt nişte stereotipuri... Dezamăgitor! Cică tre' să merg la spa, să dansez, să cânt privindu-mă-n oglindă... Ce naiba!? Asta-nseamnă artă?