"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

vineri, octombrie 21, 2016

Cogito între două bloguri...

Mi-am recunoscut interesul pentru blogul lui Andrei Vulpescu, cel despre care Lady D., vechea mea prietenă virtuală, crede că e cam misogin. Eu îl consider a fi doar prea direct, ca să nu spun explicit... În fine. Îi citesc zilnic postările, chiar dacă într-un mod tăcut.
De ceva vreme, însă, citesc şi blogul lui Adrian Cutinov... Alt stil. Asta-i o chestie care mi-a plăcut:
"De câte ori o ignori, de atâtea ori o obişnuieşti să trăiască în lipsa ta. În timp, obişnuinţa ei se va transforma în normalitate. Normalitatea de a trăi fără un bărbat ca tine." E a doua oară când postez acest citat, semn că mi-a plăcut cu-adevărat.
Cel mai uşor aş putea zice acum că şi viceversa e valabilă. Oare? Bărbaţii, să-mi fie cu iertare, se adaptează mult mai uşor. :)
O întrebare mă frământă, în legătură cu cei doi, care par a fi foarte buni cunoscători ai psihologiei feminine: au găsit, ei înşişi, calea spre inima unei femei? Şi, dacă au găsit-o, ştiu s-o şi calce într-un mod constant şi apăsat? În traducere liberă: sunt ei înşişi fericiţi? De regulă devenim experţi în sufletele altora atunci când sufletele noastre sunt pustiite. Dar ce ştiu eu? Poate că-ntr-adevăr, unii dintre noi au rămas în Nirvana... Au rămas împreună...