"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, iulie 24, 2017

Top XV, după un an...

Chiar nu vreau să scriu nimic despre PSD. Despre interimatul lui Petrică Andea spun doar atât: interesant, strategic vorbind. Despre Ponta... nimic! Personajul mi-este mai antipatic decât cel pe care se sforţează să-l dărâme. 
Aşa că m-am gândit să urmăresc aceleași postări de anul trecut, aflate într-o evidentă creştere a numărului de vizualizări. Mă bucur că istoria mai este o preocupare pe net şi regret că cele scrise despre Boudica încă nu pot apărea aici. Nu pot s-o fac decât după ce va fi publicat. 
Deci:
I. Educaţia în Grecia antică .... 5.677;
II. Educaţia în Roma antică ... 3.355;
III. Alexandru cel Mare ... 1.268;
IV. Interpretatio romana et germanica ... 1.156;
V. In memoriam av. Nicolae Bolcaş ... 959;
VI. Germanii ... 388;
VII. Ginghis Han ... 271;
VIII. Smile ... 308;
IX. Galateea, armă cu efect de bumerang ... 242;
X. Îmi vreau Ţara înapoi! ... 237;
XI. Despre şcoala românească ... 219;
XII. Celţii ... 226;
XIII. România fără de români ... 210;
XIV. Şcoala viitorului ... 199;
XV. Dimitrie Cantemir ... 194;