"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, iulie 11, 2017

My first selfie cu telefonul


Deloc artistic, cu părul rebel, fără machiaj. Doar eu. Miha. Nici mai frumoasă, nici mai urată, dar categoric mai înţeleaptă şi mai dornică de progres intelectual, lol. Varianta mai luminoasă mi-a trimis-o pe mess un vechi şi drag prieten virtual şi a fost o surpriză plăcută, eu preluand poza exact aşa cum a fost făcută, adică n-am considerat că trebuie să intervin. E. este prietenul (jurnalist cunoscut) care ţine la mine chiar dacă consideră că mai am oareşce sentimente pesediste, lol. Prin iarnă chiar postam mesajul său de încurajare... Deh! Erau vremurile cu #rezist... 
----
Ieri a murit Augustin Buzura... În ultimele două veri am simţit nevoia să recitesc două din cărţile sale: "Drumul cenuşii" şi "Feţele tăcerii"... Dumnezeu să-l odihnească în pace!