"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

duminică, mai 14, 2017

Un mesaj altfel de şi despre Dragoste, cu Dragoste...

Joci Papai  a cântat despre Dragostea care, dacă e adevărată, învinge toate prejudecăţile. Din păcate, juriile naţionale s-au dovedit a fi -iarăşi- bizare în aprecierile lor. Oamenii au înţeles mult mai bine, ceea ce a făcut ca, în final, acest cântec să intre în primele zece, deşi merita mult mai mult. 
Primul mesaj altfel l-a dat "Rise like a Phoenix" şi s-a dovedit a fi unul de succes. Dar a fost doar deschiderea, ca să zic aşa.
Felicitări, Joci Papai! Cântecul tău a impresionat până la lacrimi o româncă... Mi-a plăcut încă din semifinală, fără a şti efectiv ce spui tu acolo. Cu sufletul am simţit că trebuie să fie un mesaj special, dar abia aseară, după ce ai cântat, am căutat traducerea în engleză a versurilor tale. Intuiţia nu mă înşelase. A fost ca o lecţie de viaţă, cred că pot spune asta.
JOCI  PAPAI - HUNGARY