"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, mai 01, 2017

1 Mai verde

În politică am fost mai romantică decât s-ar crede. Mi s-a spus că nu ştiu să mă lipesc de cine trebuie, când trebuie. Dar nu mi-a păsat. Politica n-a fost nici un scop, nici un mijloc pentru mine. A fost o convingere.
Poza îmi aparţine. În acel moment, însă, nici chiar eu nu credeam că Sorin va ajunge atât de sus, deşi aveam încredere în el. Eram bucuroasă că PSD Timişoara, din care făceam atunci parte, are în frunte un om tânăr şi astfel şansa unei deschideri spre segmentul de vârstă la care eram deficitari.
Anii au trecut. Tânărul meu fost (nu mai fac politică de ani şi ani) preşedinte de partid a devenit primul bănăţean din fruntea unui guvern. Sper să nu mă dezamăgească. Mi-ar părea rău să... Dar gândul ăsta nu-l duc până la capăt.