"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, mai 09, 2020

În loc de "La mulți ani, Europa!"

Un nou laptop. Doar Zoom și Skype. Pentru Whatsapp mi-ajunge telefonul. Și cred că ajung cele trei, oricât de tentantă eram de a lucra și pe Kinderpedia sau Classroom (Școala mea a ales asta în eventualitatea revenirii în toamnă la starea de izolare. Nu știu cum vor încărca niște copii de 7 ani materiale acolo. Iar cei mai mulți dintre părinții lor au studii medii. Sună bine classroom; sună bine toate... ).
Mi-e tare, tare dor de lecțiile mele normale! Nu aș vrea să ne obișnuim cu școala virtuală. Deși fișele sunt aceleași, deși făceam și înainte tot felul de filmulețe pentru ei, ne desparte un ecran. Ne face probleme conexiunea la net.
Ne facem declarații de iubire de fiecare dată, dar ce sunt ele fără o îmbrățișare, fără o mângâiere pe creștet? Încerc să fiu tare de fiecare dată, dar sufletul meu plânge. Viitorul pe care îl vedeam doar în filme pare că a venit brutal peste noi. O lume fără dragoste. 😥