"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, mai 30, 2020

Count down...

Experiența învățării online se apropie de final. Nu a fost ușor. Am toată iubirea pentru bravii mei copii de 6,7 ani și toată prețuirea pentru la fel de bravii lor părinți. Da, am toată stima pentru părinții micuților mei! Au devenit rapid experți în conexiunile pe Zoom și Skype, și sunt convinsă că se vor descurca și pe classroom, deși mă rog să nu fie nevoie.
Am căutat să le fac tuturor cât mai atractiv timpul petrecut în fața ecranului. Mă dor ochii, presupun că mi-au crescut dioptriile, dar dorința de-a menține unit un colectiv abia închegat cred că mi-a fost împlinită.
Cu toții ne dorim revenirea în clasa noastră dragă și ne rugăm pentru asta.
Căci :
"Când se produce învățarea, atât elevul cât și profesorul se simt energizați.
Deoarece învățarea nu are loc între gura cuiva și urechea altcuiva, ci între inimi și minți.”
(Institutul Arbinger)