"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, ianuarie 06, 2020

And I saw...

2018 a fost, într-adevăr, un an al carierei. Aşa cum a fost, de altfel, şi 2019. Aşa cum, dacă e să dau crezare astrologilor, va fi şi 2020... Gata! Mă opresc aici! Sunt sătulă de ani ai carierei, oricât de mult mi-ar plăcea ceea ce fac. 
Nu mi-am mai dat cu părerea de multă vreme asupra politicii româneşti. Chestie inutilă, căci personajele nu ni le alegem noi. Ni le-am ales vreodată, de-a lungul istoriei? Mă întreb ca să mă aflu-n treabă. Am asistat la aceleaşi intoxicări, dovadă că nimeni nu se mai sinchiseşte să modifice scenarii pentru un popor cu minte minimală. Presupun că nimic nou sub soare nu va fi în 2020, an dublu electoral. Sloganuri fanteziste, personaje tragi-comice, manipulări. 
2020... Parlamentul ungar l-a decretat încă de acum un an drept "An al solidarităţii naţionale" (un secol de la Trianon).  Aminteşte cineva? Proaspătul re-uns în fruntea unui popor de stupizi? Louis numărul O? Ciolaci sau Tăriceni sau Ponţi sau Rareşi? Vai!!! Noi nu am fost demni nici de Centenarul nostru... 
Lumea valabilă stă pe un butoi de pulbere... Noi, ca de obicei, ne pierdem în amănunte cu iz de sarmale şi fripturi. 
În orice caz, anul 2020 se preconizează a fi unul interesant. Nu ştiu câţi dintre noi vom realiza asta.