"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

marți, iunie 26, 2018

Pas cu pas, spre nimic... 😢

Cât e de drăguţ! Iacătă-l făcând şi el ceva, după puterile lui, în Anul Centenarului... Dă la pedale.
L-am taxat pe Băsescu ani şi ani, şi nu-l votasem pe el, ci pe alţii, exercitându-mi, însă, dreptul la vot. Doar astfel înţeleg că am şi dreptul de-a judeca oameni şi fapte.
Cu atât mai mult îl voi taxa pe cel căruia i-am dat votul în două tururi.
Åži ca să nu fie doar o constatare tristă, iată ce aÅŸ fi făcut eu, dacă aÅŸ fi fost în locul lui: pas cu pas, că tot a ajuns să-mi fie ÅŸi mie dragă sintagma, aÅŸ fi străbătut România... AÅŸ fi început în 15 ianuarie. Le-aÅŸ fi vorbit semenilor mei despre unitate, le-aÅŸ fi vorbit pur ÅŸi simplu despre durerile lor, care sunt vechi de când istoria. Le-aÅŸ fi vorbit pe uliţă, pe stradă, în pieÅ£e... Le-aÅŸ fi vorbit tuturor, indiferent de statutul lor socio-profesional, indiferent de starea lor materială. Le-aÅŸ fi vorbit mai ales celor fără dinÅ£i ÅŸi cu palmele crăpate, atât de dispreÅ£uiÅ£i de "rezistenÅ£ii" lor copii... Le-aÅŸ fi vorbit tuturor, pentru că eu am datoria de a-i reprezenta pe toÅ£i. AÅŸ fi fost între ei, alături de ei.  Pas cu pas...
Aveam nevoie de un buget alocat special? Nici vorbă! Aveam nevoie doar de multă dragoste...
P.S. Între timp i-a ieşit un prim mesaj de unitate, dar fără fapte, totu-i în van.