"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

miercuri, iulie 26, 2017

Sarmi-Seget-Usa şi lecţia iertării


M-am dus setată pe incantaţia lui Zalmoxis:
"Nu uita, lumina pentagramei magice este Iubirea. Dar ca să o faci strălucitoare, trebuie să ajungi la esenţa pentagramei, IERTAREA..."
Am rostit-o din tot sufletul, de nenumărate ori. 
Nu ştiu mai apoi ce s-a întâmplat acolo... Ştiu doar că în nici un an, am reuşit să iert...
Fără doar şi poate, este cea mai frumoasă lecţie pe care mi-a dat-o viaţa până acum. Am înţeles de ce trebuia să mă întâlnesc, după un sfert de veac, cu Trecutul... Trebuia să înlătur tot ce mă oprea să păşesc mai departe.
Nu, în inima DACIEI nu sunt "doar nişte  pietre", cum cred chiar şi unii dintre prietenii mei,  care nici atunci, nici acum nu mă înţeleg.  Acolo sus  primeşti exact lecţia  care-ţi lipseşte în viaţă. Dar totul e să crezi cu tărie.
Fireşte,  cel care  m-a dus acolo nu avea cum să mă înţeleagă.  Categoric trebuie să-i fi părut o ciudată... Dar cred că anume a fost ales să  mă ducă acolo. O să-i mulţumesc toată viaţa.