"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, aprilie 29, 2017

"Sentimentele îngropate de vii nu pier niciodată…” – Karol K. Truman

Am găsit aseară, întâmplător, acest citat. Nu ştiu cine este acest Truman; ştiu doar cine a fost un altul. 
Mi-am promis să cuget asupra acestor vorbe care mi-au plăcut. Dar altcineva, un om drag şi sensibil, a făcut-o mai repede şi am să postez răspunsul pe care l-am primit, căci mi-a plăcut la fel de mult.
<<...dar îţi macină sufletul şi-ţi ,,condimentează,, viaţa cu tristeţe, regrete, dor sfâşietor, frustrări şi întrebări retorice de genul ,,cum ar fi fost,dacă"- părerea mea. Asta, în cazul în care a trebuit să-mi ,,îngrop,, sentimentele din raţiuni puternice ,,comandate,, de creier, ignorând ,,strigătul,, inimii. Dacă, în schimb, am fost nevoită să-mi ,,îngrop,, sentimentele neîmpărtăşite, atunci va trebui să am tăria de a le lăsa să ,,moară,, , să nu le permit să-şi tragă seva din amintiri care, poate, au contat doar pentru mine, să le încui în ,,sertarul,, cu experienţe neplăcute, pe care-mi doresc să nu le repet, şi să arunc vălul uitării peste ele...>>