"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, aprilie 17, 2017

Cogito no#"n"

Am intrat în week-end frântă, aşa că tot ce pot spune despre cum mi-am petrecut Paştele este că am dormit şi iar am dormit. Demult n-am mai fost atât de obosită. Azi-dimineaţă, însă, m-am trezit în forţă. Drept urmare, am reuşit să termin în proporţie de 90% tot ce mi-am propus pentru proiectul dedicat Zilei Europei. Vreau altceva faţă de ce-am făcut până acum. 
Apoi m-am gândit... Zilele astea n-am apucat să trimit niciun sms de urare. Am constatat că cei care cu-adevărat ţin la mine au avut grijă să mi-o spună, fie că mi-au trimis un sms, fie că m-au sunat. M-am mai gândit că unora din viaţa mea, nu prea mulţi, le-am oferit iubire necondiţionat şi aici nu mă refer la membrii familiei. Câţi au meritat? Nu mai contează. Alţii, însă, o primesc pas cu pas, uimindu-mă mereu cu grija lor faţă de mine.