"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

vineri, aprilie 28, 2017

:(

Una din ultimele mele mari şi dureroase amintiri politice este cea din 6 decembrie 2009. Un timp, am vorbit despre credinţa mea că atunci Mircea Geoană fusese învingător. Nu pot spune că mă bazam doar pe intuiţie, chiar dacă nu mi-am permis niciodată să dau glas celorlalte gânduri ale mele, bazate pe logică.
Mulţi au râs atunci şi mai apoi de mine pe tema ataşamentului meu faţă de ultimul om politic în a cărui campanie electorală mă implicasem, dar nu dintr-o datorie de partid. Apoi n-am mai spus nimic. Am preferat să-nchid în mine lacrimile vărsate atunci. Nu ştiu ce m-a durut mai tare: victoria chinuită şi muncită a lui Băsescu sau lăsarea de izbelişte de către propriul partid a lui Mircea Geoană, culminând cu faptele din februarie 2010... Acum, judecând mai calm, cred că ultima parte.
L-am ascultat de multe ori pe Cozmin Guşă vorbind despre acele zile de decembrie şi de fiecare dată vorbele lui au fost aceleaşi, semn că spune adevărul, inclusiv despre înlăturarea lui Geoană de la conducerea PSD.
Nu ştiu ce va dovedi acum o comisie parlamentară special înfiinţată. Sper că adevărul, oricare ar fi el.