"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, martie 11, 2017

11 martie

M-aduc aminte că avea enorm de multă răbdare cu mine. La vreo 6 ani am vrut să învăţ să cos la maşină şi n-a contat câte ace am rupt: m-a îndrumat până am reuşit şi la fel a făcut-o şi-atunci când m-a învăţat să cos cu acul, să tricotez, să croşetez. La noi în Bihor fetele aveau parte din fragedă pruncie de educarea priceperilor şi deprinderilor gospodăreşti. Nu conta cât de frumoase erau ştergarele sau şerveţelele mele; mereu mi le expunea cu aceeaşi mândrie cu care-mi expunea fiecare diplomă şcolară.
Puteam vorbi despre orice cu ea şi n-am minţit-o niciodată. Totuşi, un singur lucru nu i l-am putut spune şi a murit fără să afle despre una din cele mai importante decizii din viaţa mea.
Am iubit-o din tot sufletul. Azi ar fi împlinit 88 de ani. Dumnezeu să te odihnească în pace, BUNICA MEA!