"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

vineri, februarie 10, 2017

Gnothi seauton: OSHO


Cel mai frumos dar pe care mi-l puteam face este o carte excepţională, care sunt convinsă că mă va ajuta să-mi înţeleg mai bine spiritul rebel, căci de acceptat l-am acceptat demult.
O chestie faină, care răspunde unor gânduri imediate pe care le am, date fiind evenimentele încă în derulare:
"Nu e nevoie să impui nimănui ideile tale. Cine eşti tu? Ce autoritate ai tu ca să impui altora ideile tale? Poţi să împărtăşeşti, poţi să povesteşti, poţi să-ţi dezvălui inima. Iar dacă persoana cealaltă simte că ceva din tine îi atinge o anumită coardă şi alege acel ceva, o face pentru că aşa decide ea, nu pentru că îi impui tu."
Ah! Dimineaţă mă trezeam cu un gând: ideile impuse prin forţă nu sunt idealuri. Măreţ gând pentru un căpşor blond... Tocmai de asta mă opresc aici. ;)