"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

sâmbătă, decembrie 17, 2016

"Să nu uiţi, Darie!"

Băsescu = B; Funeriu= F
B: Le-ai oprit 25% la profesori, Daniele? 
F: Da!
B: Şi mai vin la şcoală? 
F: Da!
B: Să le mai tai 25%!
După un timp ...
B: Daniele, le-ai tăiat ? 
F: Da!
B: Şi mai vin la şcoală? 
F: Da!
B: Mai taie 25%! 
F: Sunt ultimii 25%!
B Taie-i!
După un timp ...
B: Mai vin profesorii la şcoală? 
F: Da!
B: Formidabil! Ia pune-i să plătească la intrare!
------
Acest banc trist făcea furori în mediul virtual acum 6 ani. Eu am trăit realitatea. S-au întâmplat lucruri care niciodată nu se vor putea şterge din mintea mea.  L-am auzit nu o singură dată, în trecuta campanie, spunând că priorităţile principale ale unei bune guvernări trebuie să fie educaţia şi sănătatea... Mi s-a părut revoltător. Îi datorăm, poate, cea mai mare învrăjbire a românilor contra românilor. Faptul că acest om a reuşit să obţină, totuşi, peste 5% m-a întristat. Da, memoria oamenilor este destul de scurtă. Dar acum îşi doreşte şi să facă şi să desfacă guverne. O, Doamne!