"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, decembrie 26, 2016

Faith, 1987


Probabil că mulţi dintre cei care mă cunosc s-au întrebat, în gândul lor, de ce anume port o cruce la unul din cerceii mei... Celor care-au pus întrebarea direct, le-am oferit, de fiecare dată, acelaşi răspuns: ca să-mi simt cercelul. Da, un răspuns pueril, ştiu, dat fiind că fiecare cercel de-al meu cântăreşte suficient încât să-i simt greutatea. Adevărul e, însă, unul extrem de simplu: am purtat, cândva, bandane (Axl Rose), bretele colorate la jeans (Lepa Brena), părul aparent dezordonat (Brigitte Bardot), etc, dar ideea cu crucea la cercel este "furată" de la George Michael (Faith, 1987)... Fireşte, el renunţase, dar eu nu cred c-o voi face prea curând. Într-un fel sau într-altul, păstrăm în noi, în felul nostru de-a fi şi de-a arăta, influenţele celor care ne-au încântat într-o perioadă a vieţii noastre...