"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, decembrie 15, 2016

"Câte cărți trebuie, merită să ai? Câte să citești? Mă uit la ele și mă întreb: sunt ele un zid care mă apără, sau, dimpotrivă, o povară care mă apasă? " GEORGE PRUTEANU (15 decembrie 1947 - 2008)

Mi-a plăcut. Nonconformist, genial, cu o agitaţie interioară captivantă. Lecţii de Limbă Română. Cine le mai dă azi? Radu Paraschivescu, dar nu are farmecul lui. 
Dumnezeu să-l odihnească în pace!
 "Scrutaţi-vă menirile fiinţii: nu-s oamenii făcuţi să fie fiare, ci pelerini ai binelui şi-ai minţii."
---------------
M-au apărat, m-au format, le iubesc de când mă ştiu... Una din temerile mele este aceea că nu mi-a mai rămas destul timp pentru a mai citi ceea ce încă n-am citit. Dar le simt şi ca pe-o povară. Le simt şi le-am simţit ca pe-o povară în raporturile mele cu ceilalţi, în special cu bărbaţii pe care i-am întâlnit.