"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

vineri, noiembrie 25, 2016

"Ideile nu au nevoie de arme, dacă pot convinge masele." Fidel Castro (13 aug. 1926 - 25 nov. 2016)

Singurii care au dreptul să-l judece sunt ai săi, cubanezii. Noi, ceilalţi, nu putem oferi decât o judecată subiectivă, formată prin prisma surselor de informare. 
Am găsit acest citat printr-un search pe Google. Mi-a plăcut pentru că m-a pus pe gânduri: idei măreţe, nobile, au existat şi vor exista mereu şi ele vor anima suflete şi minţi; dar câte din acestea, de-a lungul timpului, s-au impus exclusiv prin căi paşnice? Din reflex aş spune că religia, dar ştiu că n-aş avea pe deplin dreptate. 
--------------------------------
Bonus:
„Când mă cuprinde disperarea, îmi amintesc că, de-a lungul istoriei, calea adevărului și iubirii a învins mereu. ” Mahatma Gandhi
Fireşte, el face parte din categoria aleasă a "visătorilor"... Dar e atât de frumos să poţi visa!