"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

vineri, octombrie 14, 2016

14 octombrie - La mulţi ani, Romi Gabor !

Cu siguranţă voi surprinde cu această postare: nu are de-a face cu istoria, nici cu cultura şi-n niciun caz cu politica (câteva din subiectele mele favorite abordate aici). N-are legătură nici cu Steaua, echipa mea de suflet. Are legătură doar cu copilăria mea... Da. Înainte de Ştefan Iovan, a fost el, Romulus Gabor. Un jucător extrem de talentat al unei echipe minunate de la începutul anilor '80, Corvinul Hunedoara (pariul câştigat al lui Mircea Lucescu cu echipele puternice din capitală). 
Habar n-am câţi îşi mai pot aminti asta, acum, dar m-ar bucura să se găsească măcar câţiva. Au fost vremuri în care puteam spune că avem un campionat de calitate. 
Copil fiind, mi-a plăcut acest "cangur" ( a fost no#1 al Campionatului mondial de fotbal pentru juniori - Australia, 1981, când echipa României a câştigat medalia de bronz). A jucat şi-n naţională, dar nu atât de mult precum ar fi meritat.
Azi, de ziua lui, ţin să-i mulţumesc pentru aceste frumoase amintiri din copilăria mea fericită.