"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

joi, iulie 14, 2016

Top XV

Din lipsa curajului de a-mi scrie impresiile despre nefericita soartă politică a unui tip care vremelnic, dar cât se poate de democratic, a fost ales ca viceprimar, m-am gândit să-mi întocmesc topul vizualizărilor de pe blogul meu.
Foarte îmbucurător top, nimic de zis, dat fiind că partea de istorie s-a împletit frumos cu partea dedicată politicii...
I : Educaţia în Grecia antică - 5000 vizualizări; (da, am adorat acest subiect!)
II : Educaţia în Roma antică - 2600;
III : Alexandru cel Mare - 1100;
IV : Interpretatio romana et germanica - 828;
V : In memoriam av. Nicolae Bolcaş - 700; (patriotism local) 
VI : "Germanii sunt un popor cu moravuri foarte ridicate" - 351; 
VII : Sub semnul Destinului (Ginghis Han) - 262;
VIII : Smile - 248;
IX : Galateea, armă cu efect de bumerang - 238:
X : Îmi vreau Ţara înapoi ! - 229;
XI : Despre şcoala românească - 215;
XII : Celţii - 212; 
XIII: România fără de români - 207;
XIV : Şcoala viitorului - 197;
XV : Dimitrie Cantemir - 176; (într-un an marcat de personalitatea lui C.Brâncoveanu)