"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

luni, iulie 25, 2016

"Eu mă grăbesc să curg..." - SARMI * SEGET * USA

M-am gândit iniţial să iau una din multele fotografii găsite pe net, dar imediat mi-am şters gândul: voi aştepta până mâine. Voi aştepta propriile mele fotografii... 
Cel mai adânc vis al meu a fost acela de-a păşi pe pământul sfânt din inima Daciei. Din păcate, nimeni, până acum câteva zile, nu a vrut să-mi ofere această bucurie. Cum puteam cere atât de puţin? Era de neconceput! Dar nicio bijuterie, niciun parfum, nimic, nimic, nu mi-au putut mulţumi sufletul atât de profund ca vizitarea unor locuri ale căror poveşti şi legende mi-au fascinat copilăria.
Dar numai Dumnezeu ştie de ce împlineşte anumite vise şi tot numai el ştie când să o facă, şi prin cine. Oricum, mă simt ca la 18 ani şi mi se pare teribil, teribil...

"Vei veni prin ploi divine,
Într-un timp cu zile clare,
Să refacem din ruine
Prăbuşitele altare..." (Pavel Coruţ, "Să vii ca o părere...")