"Am ieşit din mine ca să păşesc mai departe..."*MiRcEa ELiAdE(1907-1986)

miercuri, iulie 13, 2016

14 iulie: La mulţi ani !

Cu siguranţă va rămâne ultimul om politic în care am crezut până la capăt, şi chiar şi după... Nu m-au deranjat niciodată glumele foştilor mei colegi din TM pe tema asta. Sorin chiar zicea că va strânge toate brichetele din sediu pentru mine, lol. Eu le-am dorit sincer, de fiecare dată, să aibă şi ei un om care să le fie alături şi-n momentele de restrişte... politic vorbind, lol. Brichetele n-am mai apucat să le iau şi-mi pare rău. Erau de bună calitate.
Nu ştiu ce va reuşi Mircea Geoană în toamnă. Un partid trebuie mai întâi să se închege, ori pentru asta e nevoie de mult efort organizatoric şi de o mână de fier.  
Cum l-am perceput eu? Ca pe-un tip mai degrabă liberal în gândire. Dacă mă gândesc mai bine, chiar mai liberal decât mulţi dintre cei cu carnet.
La mulţi ani!
"AUDACES FORTUNA IUVAT."(Vergilius)